Vásárlási információk, Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Megrendelés elküldése
Megrendelés státuszának követése
Fizetési módok
Termékárak
Kedvezményes termékcsomag
Szállítási határidő, raktárkészlet
Szállítás, áruátvétel
Jótállás, szavatosság, termék meghibásodása, panaszkezelés
A vásárlás visszamondása, elállási jog, a termék visszavásárlása
Kedvezmények vásárlóinknak
Kedvezmények viszonteladóknak
Terméktámogatás
Adatkezelés
Fontos alapinformációk
|
A webáruházunkban történő megrendelés történhet előzetes regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is. A regisztrációval történt megrendelés előtt be kell jelentkezni az érvényes login név / jelszó párossal. A regisztráció nélküli megrendelés esetén ha a vásárló nem fizette ki online módon bankkártyával a díjat, egy emailben elküldött linkkel kell aktiválnia a rendelést, és annak teljesítése csak az aktiválást követően kezdődik. Az aktiválásra 24 óra áll rendelkezésre, amelynek elmaradása esetén a megrendelés automatikusan törlésre kerül.
A rendelések teljesítésére az alábbi feltételeink érvényesek:
A megrendelés, szerződéskötés nyelve a magyar, a weboldal a rendelés során (is) magyarul kommunikál veled.
A rendelés beérkezése után visszaigazoljuk azt, először egy automatikus email-lel, amely jelzi Neked, hogy a rendszer rögzítette a rendelést. Ezután felvesszük Veled a kapcsolatot email-ben vagy telefonon, és megbeszéljük, hogyan szeretnéd átvenni a terméket, és lesz-e ennek további költsége (pl. postaköltség).
Ha az automatikus visszaigazolás, vagy a válasz email/telefon nem érkezik meg 24 órán belül, kérjük ellenőrizd postafiókod esetleges spam mappát (talán annak vélte levelünket a rendszer), illetve lépj kapcsolatba velünk e-mailben, személyesen, telefonon, vagy Skype-on.
A megrendeléseidet digitális formában rögzítjük, azonosító számmal (rendelésazonosító) látjuk el és tároljuk, az adatlapodon később (a teljesítés időpontjáig) ezt bármikor meg tudod tekinteni (lásd lentebb). A webshopban leadott rendelés jogi tekintetben egyenértékű egy írásos megrendeléssel, mi is ennek megfelelően kezeljük és iktatjuk azokat.
A megrendelés folyamata megegyezik az általánosan ismert webshopos rendszerekkel, de ha szükséges, olvasd el a menetét lépésről-lépére itt: Hogyan vásárolj a Lejátszó.hu-n |
Megrendelés státuszának követése
Leadott megrendeléseid állapotát saját magad is követheted, ha regisztrációval rendeltél: jelentkezz be a Lejátszó.hu-ra, és a saját adatlapodon tetején lévő Jelenlegi megrendelések linket követve láthatod az épp élő, azaz még nem lezárt megrendeléseidet. Sőt, itt beírhatsz a rendeléshez kapcsolódóan megjegyzést is, (pl. a kiszállítás idejére vagy címére vonatkozóan, módosítási kérés), amelyet igyekszünk figyelembe venni a teljesítéskor.
A már lezárt vásárlásaid itt már nem fognak megjelenni, csak a még folyamatban lévők!
A regisztráció nélküli megrendelések esetén nincs mód a státusz weboldalon követésére, erre a megrendelőnek küldött emailek szolgálnak.
A megrendelt termékek árát készpénzben, bankkártyával (személyesen vagy itt a webshopban online) vagy banki átutalással fizetheted ki. Készpénzes fizetés lehetséges személyes áruátvételnél is, és futáros házhozszállításnál is. Külön kiemeljük, hogy futáros házhozszállításnál nem tudsz bankkártyával fizetni!
Bankkártyás fizetés ügyfélszolgálatainkon és weboldalunkon is lehetséges, a kártyaelfogadást a CIB Bank szolgáltatja. A bankkártyás fizetésről bővebb tájékoztatás itt olvasható.
Átutalásos fizetés esetén e-mailben küldünk számlát (PDF formátumban), amely alapján az utalás indítható, és a bankszámlára beérkező teljes összeg esetén küldünk értesítést, hogy az áruátvétel megtörténhet, illetve házhozszállítás esetén ekkor indítjuk a csomagot. A papír alapú számlát is ekkor adjuk át a termék(ek)kel együtt.
Banki átutalás alapvetően előre utalással lehetséges, utólagos fizetés csak egyéni elbírálás alapján jöhet szóba.
Termékárak
Termékeink jelentős része egyedi megrendelések alapján, gyakran külföldről érkezik, így az árfolyam és a szállítási költség ingadozása miatt gyakori, hogy egy új szállítmány megérkezésekor módosítanunk kell árainkon. Ha nem raktáron lévő terméket rendeltél, és annak megérkezésekor csökken az ára a megrendelésedben szerepelő árhoz képest, akkor az alacsonyabb árat kell majd Neked is fizetned. Abban az esetben, ha megérkezésekor emelkedne a termék ára, akkor természetesen Neked csak a megrendeléskor érvényes, alacsonyabb árat kell fizetned. A webshopban található árak minden esetben tartalmazzák a 27% ÁFA-t is, azaz bruttó árak magyar forintban megadva.
Egyes készülékek adatlapján további, kedvezményesen megvásárolható kapcsolódó termékek kerülnek feltüntetésre. Ez azt a célt szolgálja, hogy a kiválasztott fő készülékhez (amely adatlapján állsz éppen) vásárolhass tartozék/kiegészítő jellegű további eszközt csökkentett áron. Ebből adódóan a kapcsolódó termékek kedvezményes ára önállóan nem érvényes, csak együtt csomagban vásárolva. Egy termékhez csak egyfajta további termék választható kedvezményes áron.
A kapcsolódó termékek korlátozott mennyiségben választhatóak a fő készülékhez, a maximális darabszámot feltüntettük – ez természetesen fő termékenkénti mennyiséget jelöl. A maximális kedvezményes mennyiség felett csak listaáron választhatsz további darabot, ezt a kapcsolódó termék saját adatlapján, újabb tétel kosárba helyezésével teheted meg. Ha a kapcsolódó termék beépítendő a fő termékbe (pl. merevlemez a NAS-ba), akkor ezt a telepítést ingyenes és automatikusan elvégezzük – ha csak nem kéred ennek ellenkezőjét a rendelés megjegyzésében.
Szállítási határidő, raktárkészlet
Webáruházunk kínálatát igyekszünk folyamatosan bővíteni, a legújabb technikai újdonságokat mielőbb elérhetővé tenni vásárlóink számára. Rendszeresen lehet majd több olyan termékkel is találkozni az oldalon, amelyek csak kevesek számára lehet érdekes, viszont ezért idehaza feltehetőleg más nem is forgalmazza ezen készülékek nagy részét. A Lejátszó.hu hajlandó akár 1 darabos tételeket is Magyarországra importálni, hogy az egyedi igényeket is ki tudja elégíteni.
Raktárkészletünket igyekszünk folyamatosan bővíteni, de mivel termékeink egy részét nem tömegesen vásárolja a hazai közönség, ezért nehéz kiszámítani, mikor mire és mekkora darabszámban van/lesz igény. Valamennyi listázott termékünk rendelhető, és általában legfeljebb néhány héten belül átvehető.
A webshopban a termék ára mellett a várható szállítási határidőt is feltüntetjük. Mivel azonban számos külföldi beszállítótól érkezik a legtöbb termékünk, kérjük azt is vedd figyelembe, hogy egyetlen terméket nem gazdaságos egy adott helyről rendelni, legalább néhány másik rendelést is össze kell, hogy várjunk, hogy a szállítási és banki költségeket meg lehessen osztani a vevőink között, és tarthassuk a jó árakat.
Természetesen, ha valaki hajlandó felárat fizetni, akkor soron kívül szállítunk neki, de áraink alapvetően úgy lettek kalkulálva, hogy nem csak az adott terméket hozzuk a külföldi partnertől. Bízunk benne, hogy ahogyan egyre többen megismerik a hálózati médialejátszás kényelmét és praktikusságát, rohamosan csökkenni fog a várakozási idő, amíg összegyűlik elegendő megrendelés az egyes külföldi importunkhoz, illetve látva a növekvő igényeket, egyre jobban tudni fogjuk, miből és mekkora mennyiséget érdemes raktároznunk. Addig is, sajnos lehetnek csúszások az előre jelzett szállítási határidőhöz képest – habár ennek elkerülése érdekében mi mindent megteszünk –, ezért ezeket csak becsült időpontként kezeljétek, és reklamációt nem fogadunk el a nem várt késedelem esetén. Amikor pontos érkezési dátumot tudunk (amit a szállítócég ad meg nekünk az úton lévő csomag leszállítása előtt pár nappal), akkor egy ÉV-HÓNAP-NAP formátumú dátum látható már a „Szállítás:” szó után. Ilyen esetben legfeljebb az időjárási körülmények miatt fordulhat elő 1–2 napos késés a szállító cégnél, a legtöbb esetben biztosra vehető a dátum, mint a hozzánk beérkezés napja. Mindez nem jelenti feltétlenül azt, hogy az adott napon átvehető az áru nálunk, vagy aznap futárhoz kerül: az esetleges előrendelések sorrendjében kapacitásunk szerint szolgáljuk ki a vevőket, és mindenkit értesítünk akkor, hogy jöhet a rendelésért, vagy futárhoz került az (tehát másnap megkapja). Így ha azt látod, hogy megérkezett egy adott termék, amit korábban rendeltél és vártál rá, tehát mostantól már raktáron van, kérünk, legyél türelemmel, és csak ha megkaptad az értesítést a rendszerünktől emailben, akkor gyere érte, illetve ha megkaptad az email/SMS értesítést a kiküldésről, akkor számíts a kézbesítésére másnap.
Abban az esetben, ha a megrendelés-visszaigazolásban a szállítási határidőnél konkrét dátum szerepel (itt mindig azt látod, amit a webshopban is láttál a rendelés leadásakor), akkor elméletileg max. 1–2 napos csúszásnál több nem történhet a szállításban, mivel ilyenkor a részünkre a szállítást végző cég becslése alapján került fel a konkrét nap a termék mellé, azaz az áru úton van már hozzánk, és a szállító ígérete szerint az adott nap folyamán megérkezik valamelyik raktárunkba. Mivel jelenleg két raktárunk van, és Te pl. budapesti átvételt kértél, de az adott szállítmányunk Szegedre érkezik, plusz 1–2 napot lehet, hogy várnod kell majd, amég irodáink között átszállítjuk a termékeket.
Ha a megrendelés-visszaigazolásban nem „2–3 nap”, „1–3 hét”, stb. intervallum szerepel, mint szállítási határidő, hanem pl. „január eleje”, „november vége”, stb. becslések, akkor az azt jelenti, hogy már kaptunk egy kb. szállítási dátumot a gyártótól, és a majdan érkező készlet erejéig ez látszik a webshopban. Ha rendelésed után akár azonnal már egy jóval távolabbi dátumot látsz a webshopban, az nem rád vonatkozik. Mindössze arról lehet szó, hogy az adott szállítmányban érkező összes készülék előre le lett foglalva a rendelések által, és mostantól már a következő szállítmányból rendelhetnek a vevők. Ha mégis jelentősen késik a gyártó az ígért szállítási dátumhoz képest, akkor értesítünk róla, hogy nem tartható a visszaigazolásban lévő határidő, és megkérdezzük, hogy kívánsz-e tovább várni az árura. Ha ilyen értesítést nem kapsz, nyugodt lehetsz, hogy a visszaigazolt dátum környékén megérkezik a rendelt áru hozzánk.
Személyes átvétel:
A megrendelt (lefoglalt) termékeket személyesen az alábbi címeken vásárolhatod meg:
- 6728, Szeged, Dorozsmai út 19. (nyitva: H–P, 8:30–16:30 óra között)
- 1042, Budapest, József A. utca 102. III/6. (nyitva: H–P, 8:30–16:30 óra között)
Ha a megrendelt termék a webshopban van raktáron, még nem biztos hogy azonnal meg tudod vásárolni személyesen valamelyik üzletünkben, mert két raktárunk (Budapest és Szeged) között az esetleges átszállítás miatt lehet 1–3 nap várakozási idő. Webshopunkban azonban a termék adatlapján láthatod, hogy melyik raktárunkban van készlet belőle. Ha a rendeléskor megjelölt helyre érkezett az áru, mindenképpen értesítünk Téged, addig is türelmed kérjük. Megrendelésedet automatikusan töröljük, ha a lefoglalt termékért 3 munkanapon belül nem jössz el – kivéve ha erről előre értesítesz minket.
GLS automatába vagy csomagpontra kézbesítés:
Kérheted a GLS futárszolgálat automatáiba, vagy a velük leszerződött csomagpontokba (jellemzően kisebb üzletek) a csomagod kiszállítását. Válassz olyat, amelyik számodra kedvező helyen van, illetve az automatából 0–24 órában fel tudod venni a csomagodat, nem vagy időhöz kötve.
A GLS küldi majd számodra az értesítést, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott automatába vagy csomagpontra, illetve ők küldik majd az automatát kinyitó kódot is.
Fontos: automatába vagy csomagpontra csak előre kifizetett csomagot tudsz átvenni, tehát vagy a webshopban ki kell fizetned bankkártyával, vagy előre utalást választva, az elküldött díjbekérő alapján el kell utalnod a vételárat! A csomag csak a vételár kifizetése, és cégünkhöz beérkezése után kerül a GLS-hez.
A bruttó 88 888 Ft-ot elérő rendeléseket díjmentesen szállíttatjuk ki GLS automatába vagy csomagpontra.
teljes súly | bruttó díj GLS automatába | bruttó díj GLS csomagpontra |
5 kg-ig | 1600 Ft | 1700 Ft |
5 kg felett | 2400 Ft | 2450 Ft |
Házhoz szállítás:
Házhoz szállítást a GLS futárszolgálatot vagy a Magyar Postát használva kérhetsz tőlünk
I. A GLS futárszolgálattal csomagod jellemzően a feladást követő 1–2 munkanapon belül érkezik meg Hozzád. A házhoz szállítás költségét a vásárló fizeti, a pontos összeget az alábbiak szerint számíthatod ki előre, de a megrendelés leadása előtt is ki fogja írni a webshop. Ha megrendelésed hétköznap délig beérkezik hozzánk, és a termék raktáron is van, várhatóan még aznap átadjuk a szállítást végző cégnek. Ekkor várhatóan a következő munkanapon megkapod.
A bruttó 88 888 Ft-ot elérő rendeléseket díjmentesen szállíttatjuk ki a belföldi címekre. Ezt jelzi majd neked a rendelés leadásakor a webshop:
Figyelem! A bruttó 88 888 Ft-ot elérő és meghaladó megrendelések kiszállítása GLS futárszolgáltattal belföldön díjmentes! Az akció visszavonásig tart.
Az akción kívüli szállítási GLS-díjak az alábbiak szerint kalkulálhatóak:
A házhozszállítás teljes díja 2 tételből áll:
- kiszállítási díj
- utánvételi díj
Az alábbi díjak bruttó összegek, az elsőt mindenképp fizetned kell, a második megspórolható előre utalással, vagy online bankkártyás fizetéssel.
teljes súly | kiszállítási díj (bruttó) |
0–2 kg | 2050 Ft |
2–5 kg | 2150 Ft |
5–10 kg | 2350 Ft |
10–15 kg | 2600 Ft |
15–20 kg | 2900 Ft |
20–25 kg | 3100 Ft |
25–30 kg | 3300 Ft |
30–40 kg | 6800 Ft |
futárnak fizetendő összeg | utánvételi díj (bruttó) |
1–19 999 Ft | 600 Ft |
20 000–49 999 Ft | 750 Ft |
50 000–88 887 Ft* | 950 Ft |
* 88 888 Ft-tól a kiszállítás díjmentes a „Nekünk 8!” akció keretében (csak GLS futárszolgálat kiszállítással!).
Ha a kézbesítés előtt 1 órával telefonhívást szeretnél a futártól, ezt a szolgáltatást is meg tudod rendelni 100 Ft-os díjon, a házhoz szállítás bejelölése után. Díjmentes szállítás esetén ez a szolgáltatás is ingyenes.
A fenti táblázatokkal ki tudod számolni a megvásárolandó termékek házhozszállítási díját (bruttó árak), de a szállítás előtt is kapsz majd egy értesítést a pontos összegről. Ha segítségre lenne szükséged pl. a pontos súlykategória meghatározásában (bár weboldalunk a megrendelés leadások ezt is megmutatja, és ennek megfelelően számolja a szállítási költséget), lépj velünk kapcsolatba!
Ha segíteni szeretnél nekünk cégünk és szállító partnere között felmerülő esetleges viták megoldásában, arra kérünk, hogy a láthatóan sérülten érkezett csomagról, áruról a szállítóval vetess fel jegyzőkönyvet, vagy akár tagadd meg annak átvételét a sérülésre hivatkozva! Így lesz bizonyíték a kezünkben, ha a szállító cég nem jól végezte a dolgát és kárt okozott nekünk – ez alapján kérhetünk mi tőle kártérítést. Ha segítesz nekünk íly módon, ha nem, a Te jótállással és szavatossággal kapcsolatos jogaid természetesen nem csorbulnak. Előre is köszönjük segítségedet!
Tipp: mivel a futárszolgálat 8–18 óra között szállít házhoz, érdemes esetleg a munkahelyedre kérni a szállítást, vagy olyan helyre, ahol biztosan át tudja valaki venni helyetted. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A megrendelés leadásakor kérhetsz pontos napot is a kézbesítés dátumaként, illetve a kézbesítés előtti munkanapon email értesítést küldünk az áru érkezéséről mi is, és a futárcég is, hogy számíthass a szállításra és átvételre. Utóbbi üzenetében találsz egy linket, amely segítségével módosítani tudod a következő munkanapi szállítási dátumot, ha szükséges. Ha az adatlapodon megadsz magyar mobilszámot (20, 30, 31 vagy 70-es körzet), akkor a rendelés elküldésekor bejelölheted, hogy a személyes áruátvétel lehetőségéről, illetve a csomag kiszállításáról előzetes SMS értesítést is kapj (díjmentes SMS, előző nap kapod majd).
Fontos:
- Mivel a csomagban utánvételes számlát találsz, de a futárnak készpénzben fizeted az árut, a futártól kapott átvételi elismervényt is őrizd meg (csatold a számlához, ha lekönyveled), igazolandó, hogy a futárcégen keresztül lett kiegyenlítve a számla.
- Ha azt szeretnéd, hogy a futár rád telefonáljon érkezés előtt, a megrendelés elküldésekor jelöld be a megfelelő opciót, és ezt az igényt továbbítjuk a futárszolgálat felé. A szolgáltatás díjköteles, az aktuális árát a megrendelés oldalán tüntetjük fel.
II. A Magyar Postával házhoz, postafiókra, Posta Pontra vagy automatába szállított csomagok díjai az alábbiak szerint alakulnak:
A Magyar Postával történő szállítást akkor tudod kiválasztani a rendelésed leadásakor, ha rendelésedet webshopunkban online (bankkártyával) vagy előre utalással rendezed, utánvétes fizetést csak a GLS futárszolgálattal tudunk biztosítani (ott is csak készpénzes fizetési lehetőséggel). Postai szállítást kérve vállaljuk, hogy rendelésedet – a lentebb látható logisztikai díj ellenében – 10 munkanapon belül postára adjuk. A kiszállítás teljes költsége két díjból áll: a Magyar Posta kiszállítási díjából (lásd az alábbi táblázatot), és a NEON Multimedia Kft. logisztikai díjából.
A logisztikai díj bruttó 5000 Ft, amely a csomag összekészítési, és postai feladási (odaszállítás, feladás) munkadíjunkat fedezi.
teljes súly | házhozszállítási díj (MPL) | postafiókon vagy Posta Ponton átvétellel | MP automatából |
0–2 kg | 2990 Ft | 1490 Ft | 1490 Ft |
2–5 kg | 3290 Ft | 1490 Ft | 1490 Ft |
5–10 kg | 3590 Ft | 1490 Ft | 1490 Ft |
10–15 kg | 2990 Ft | 1490 Ft | 1490 Ft |
15–20 kg | 4390 Ft | 1490 Ft | 1490 Ft |
20–25 kg | 6590 Ft | 1490 Ft | nem kérhető |
25–30 kg | 6590 Ft | 1490 Ft | nem kérhető |
30–40 kg | 9190 Ft | nem kérhető | nem kérhető |
A fenti díjak a Magyar Posta kiszállítási bruttó díjai, nem tartalmazzák a még felszámításra kerülő, táblázat felett említett logisztikai díjat!
Jótállás, szavatosság, termék meghibásodása, panaszkezelés
Valamennyi jótállásköteles termékünkre (bruttó 10 ezer forintos ár fölött mindegyik ilyen) a törvény által előírt, legalább 2 éves jótállást vállalunk. Ezen jótállási időtartam alatt a megvásárolt termék esetleges meghibásodása során díjmentesen javítjuk vagy cseréljük azt. Ha a termék a jótállási idő alatt több, mint 3 alkalommal szorul javításra vagy javítását nem végezzük el 30 napon belül, kérheted a termék cseréjét vagy vételárának visszafizetését is. Az adott termékre vonatkozó jótállási időt külön jelezzük annak adatlapján. Az olyan időtartam jelentése, mint pl. a „2+1 év”: a magyar jogszabályok szerinti 2 éves teljes körű jótálláson túl +1 év jótállást vállal a gyártó saját feltételei szerint. A saját feltétel általában csak annyiban tér el a magyar jogszabályoktól, hogy a termék vagy főbb alkatrésze cseréje esetén nem indul újra a jótállási idő (mivel ilyen feltétel Magyarországon kívül máshol nem jellemző). Azon termékeink esetében, melyekhez külön jótállási jegyet mellékelünk, az azon feltüntetett szervizek bármelyikében javíttatható a készülék.
A termékek ára alapján a jótállás időtartama sávosan változik, legalább az alábbi jótállási időket biztosítjuk a bruttó vételárnak megfelelően (ha ennek ellentmondó információt találsz egy termékünk adatlapján, kérjük, jelezd felénk, mert ott hiba történt):
- 10 000 Ft-ot elérő, de 250 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 2 évet,
- 250 000 Ft eladási ár felett 3 évet.
A jótállási határidő akkor kezdődik, amikor a terméket személyesen vagy futárszolgálat által átadtuk Neked.
A jótállási jegy nélküli áruk javítását/cseréjét a vásárlást igazoló számla bemutatása után a NEON Multimedia Kft. végzi. A hibás termékek Szegeden (6728 Szeged, Dorozsmai út 19.) illetve Budapesten (1042 Bp., József A. utca 102. III/6.) adhatóak le, ezen címekre küldhetőek vissza.
Fontos: Ha nem személyesen juttatja el a szakszervizekbe a hibásnak tartott terméket, minden esetben egyeztessen velük a csomagküldés előtt, ennek hiányában, előzmény nélkül érkező postai és egyéb csomagot nem tudunk átvenni! Utánvétes, portós csomagokat szintén nem tudunk átvenni. Azért is fontos az előzetes egyeztetés, mert gyakran telefonon, emailben, vagy a fórumon is meg tudjuk oldani a problémákat, melyek nem hardveres eredetűek!
Ha egy jótállási időn belül meghibásodott termék 30 napon belül nem javítható, kötelesek vagyunk a 30 nap lejárta után 8 napon belül a terméket kicserélni, illetve ha erre nincs lehetőség, a vételárat visszafizetni. Ha a jótállási időn belül termék 3 javítást követően ismét elromlik és a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását vagy nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás (cégünk) köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha kicserélésre nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a vásárolt termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott, a vevő a javítás helyett kérheti a termék cseréjét. Ha a cserére nincs lehetőség (nincs azonos termék), a vásárló saját döntése szerint várhat annak érkezéséig, vagy kérheti a vételár visszafizetését, illetve az árkülönbözet elszámolása mellett más, neki megfelelő terméket választhat. Ha egyértelműen megállapítható, hogy a termék valóban hibás (hibás tejesítés történt a részünkről), akkor azt azonnal cseréljük. Ha nem lehet egyértelműen eldönteni, hogy meghibásodásról van szó, akkor vállaljuk, hogy a terméket 3 munkanapon belül bevizsgáljuk, amely során kiderül, hogy valóban hibás-e. Amennyiben hibás, akkor kérheted az azonnali cserét a javítás helyett.
A jótállási időn túli javításokat szervizpartnerünk, a Media-Doktor.hu végzi, forduljanak hozzájuk bizalommal, nagy tapasztalattal rendelkező szakemberek foglalkoznak a médialejátszók javításával.
A termékeinkre vállalt jótállás mellett kellék- és termékszavatosságra jogszabályi kötelezettség is fennáll, melyről az alábbi dokumentumból tájékozódhatsz: link...
Jótállási jegyünkön (megtekinthető ITT) további információkat találsz a garanciális ügyintézésről és az ezzel kapcsolatos jogaidról, békéltető testületekhez való fordulás lehetőségéről. Esetleges panaszoddal budapesti és szegedi irodáinkhoz is fordulhatsz – személyesen, postai levélben vagy emailben –, függetlenül attól, hogy hol vetted át a rendelésedet. Elérhetőségeinket a KAPCSOLAT oldalunkon találod.
A hozzánk visszaérkezett hibásnak tartott, ezért bevizsgálásra átvett termékekről jegyzőkönyvet állítunk ki a részedre, a javítással kapcsolatosan legkésőbb 15 napon belül értesítünk. Szintén jegyzőkönyvet állítunk ki a részedre, ha nem értesz egyet azzal, ahogyan panaszodat kezeltük. Írásbeli panaszodra legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kell írásban válaszolnunk. Fogyasztóvédelmi panaszodat interneten keresztül is elküldheted az illetékes hatóságnak, ezúton is kezdeményezhető a fogyasztói jogviták rendezése: link...
Ha nem vagy elégedett panaszod kezelésével, az fenti online felület mellett a a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes békéltető testülethez és kormányhivatalhoz is tudsz fordulni. A békéltető testületi eljárásban cégünket együttműködési kötelezettség terheli. A békéltető testületek országos listáját itt találod a „Testületek” menüpont alatt: link... A kormányhivatalok címeit, elérhetőségeit itt láthatod, a térképen a kívánt vármegyét vagy Budapestet kiválasztva: link...
A megrendelés visszamondása, elállási jog, a termék visszavásárlása
A házhoz szállítással rendelt termékeket a feladás napján legkésőbb 12 óráig lehet díjmentesen lemondani. Ezt követően a futárhoz került és nem átvett csomagok szállítási díját a megrendelő köteles kifizetni. A feladás napján emailben értesítünk arról, hogy aznap várhatóan – értsd: hacsak a futárral nem történik valami – feladásra kerül a csomag. Erről és egyéb, a rendelés állapotáról tájékoztató információkról a weboldalunkon profilodba belépve is tájékozódhatsz bármikor.
Magányszemély vásárlóink a fogyasztóvédelmi törvények értelmében 14 napon belül jogosultak akár indokolás nélkül is elállni e szerződéstől. Elállási jogodat már a szerződés (vásárlás) napjától kezdve gyakorolhatod, még mielőtt a terméket kézhez kaptad volna. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot vagy köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: NEON Multimedia Kft., 1042 Budapest, József Attila u. 102. III/6. Tel./fax: 1/2310-256, 1/2310-257, email: info@lejatszo.hu. Ebből a célból felhasználhatod a letölthető elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is: link…
Határidőben gyakoroltad elállási/felmondási jogodat, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldted elállási/ felmondási nyilatkozatodat.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Te az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítés a vásárló által megadott bankszámlára utalással vagy készpénzes vásárlás után készpénzben történik, e visszatérítési módok alkalmazásából kifolyólag Téged semmilyen többletköltség nem terhel. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg sértetlenül vissza nem kaptuk a terméket.
Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Te viseled. Te kizárólag akkor vagy felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Lejátszó.hu rendszeresen kínál különböző termékeket kedvezményes akciós áron, korlátozott ideig. Ezt az adott termék mellett minden esetben jelöljük. Az akciós jelzés az adott napon történő rendelésekre érvényes, napközben munkaidőben (8:30–16:30 óráig) általában nem szűnnek meg akcióink. Előfordulhat, hogy egy akciós termék elfogy napközben, de az akciós jelölés ebben az esetben is csak másnap reggelre kerül le a készülék adatlapjáról (mivel napközben azt nem frissítjük), ekkor természetesen már nem tudunk szállítani a kedvezőbb áron – ilyen esetben szíves megértésedet kérjük!
Állandó kedvezményünk, hogy ha összeszerelten használható termékeket egyszerre rendelsz (pl. médialejátszó, vagy NAS és hozzá való merevlemezek), akkor átadás előtt ingyenesen összeépítjük azokat, konfiguráljuk, telepítjük az esetleges gyári szoftvereket. Ha ezt a telepítést magad szeretnéd elvégezni, kérjük jelezd a megrendelés megjegyzés rovatában! Hasonlóan, azon készülékeinket, melyeknél a gyári szoftver (firmware) folyamatosan frissül, a megrendelés pillanatában legújabb szoftverrel megfrissítve adjuk át – ha csak nem kéri ennek ellenkezőjét a vásárló.
Kedvezmények viszonteladóknak
Viszonteladók kiszolgálására külön honlapot működtetünk ezen a webcímen: neon-multimedia.hu
Először olvasd el a Regisztráció oldalon feltételeinket, és ha elfogadhatóak Számodra, jelentkezz termékeink forgalmazására regisztrációddal.
A Lejátszó.hu sok figyelmet szentel az eladott termékek támogatásának is. Ha a termékhez járt ún. regisztrációs kártya, akkor kövesd a kártyán írottakat, regisztrálj a termék márkaoldalán, és az egyedi kód megadásával elérheted majd a zárt cikkeket (útmutatók, segédletek, tippek), valamint a fórumot is teljesértékűen használhatod majd, azaz nem csak olvashatod, hanem írhatsz is hozzászólást, kérdezhetsz ha valamivel kapcsolatban elakadtál és segítségre szorulsz. A regisztrációs kártya nélkül eladott termékeinkhez a Lejátszó.hu fórumán nyújtunk terméktámogatást, kérdezz ott bátran! Figyelmedbe ajánljuk még Tudástár oldalunkat is, ahol további segítséget, ötleteket, információkat kaphatsz!
Adatkezelés, tartós adathordozó eszközökhöz járó adattörlő kód
A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelmére hozott AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint alakítottuk ki Adatkezelési Tájékoztatónkat, amelyet külön oldalon itt olvashat: Adatkezelési Tájékoztató.
A tartós adathordozókhoz és az azokat tartalmazó termékeinkhez a 726/2020. (XII. 31.) kormányrendelet alapján adattörlő kódot biztosítunk a termék számláján. További részletek az NMHH weboldalán ITT találhatóak. A kód használatához látogasd meg az adattörlő szoftvert biztosító weboldalt ITT!
Kapcsolódó oldalak, linkek:
Impresszum, on-line kapcsolatfelvétel
Regisztráció (a visszatérő vásárláshoz előnyös)
Hogyan vásárolj a Lejátszó.hu-n
Webshop