Kosár: még üres a kosarad

Vásárlási információk, általános szerződési feltételek

Megrendelés elküldése
Megrendelés státuszának követése
Fizetési módok
Termékárak
Kedvezményes termékcsomag
Szállítási határidő, raktárkészlet
Szállítás, áruátvétel
Garancia, szavatosság
A vásárlás visszamondása, elállási jog, a termék visszavásárlása
Kedvezmények vásárlóinknak
Kedvezmények viszonteladóknak
Terméktámogatás
Adatkezelés

 

Fontos alapinformációk

 

  • Rendelés kizárólag a webshopon keresztül adható le, tehát telefonon, e-mailben leadott árurendelési igényt nem tudunk elfogadni!
  • Minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állítunk ki a kötelezően megadandó név, cím és adószám vagy adóazonosító alapján.
  • Személyes áruátvétel választása esetén a rendelés leadása csak árufoglalásnak számít. Az áru személyes átvételekor a vevő meggyőződhet a termék tulajdonságai felől, ki is próbálhatja azt, és csak a számla kiállítása illetve a megtekintett/kipróbált áru átvétele minősül vásárlásnak.

 

Megrendelés elküldése

Webáruházunkban történő megrendelés előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadását kérjük. A rendelések teljesítésére az alábbi feltételeink érvényesek:

A megrendelés, szerződéskötés nyelve a magyar, a weboldal a rendelés során (is) magyarul kommunikál veled.

A rendelés beérkezése után visszaigazoljuk azt, először egy automatikus email-lel, amely jelzi Neked, hogy a rendszer rögzítette a rendelést. Ezután felvesszük Veled a kapcsolatot email-ben vagy telefonon, és megbeszéljük, hogyan szeretnéd átvenni a terméket, és lesz-e ennek további költsége (pl. postaköltség).
Ha az automatikus visszaigazolás, vagy a válasz email/telefon nem érkezik meg 24 órán belül, kérjük ellenőrizd postafiókod esetleges spam mappát (talán annak vélte levelünket a rendszer), illetve lépj kapcsolatba velünk e-mailben, személyesen, telefonon, vagy Skype-on.

A megrendeléseidet digitális formában rögzítjük, azonosító számmal (rendelésazonosító) látjuk el és tároljuk, az adatlapodon később (a teljesítés időpontjáig) ezt bármikor meg tudod tekinteni (lásd lentebb). A webshopban leadott rendelés jogi tekintetben egyenértékű egy írásos megrendeléssel, mi is ennek megfelelően kezeljük és iktatjuk azokat.

 

A megrendelés folyamata megegyezik az általánosan ismert webshopos rendszerekkel, de ha szükséges, olvasd el a menetét lépésről-lépére itt: Hogyan vásárolj a Lejátszó.hu-n



Megrendelés státuszának követése

Leadott megrendeléseid állapotát saját magad is követheted: jelentkezz be a Lejátszó.hu-ra, és a saját adatlapodon tetején lévő Jelenlegi megrendelések linket követve láthatod az épp élő, azaz még nem lezárt megrendeléseidet. Sőt, itt beírhatsz a rendeléshez kapcsolódóan megjegyzést is, (pl. a kiszállítás idejére vagy címére vonatkozóan, módosítási kérés), amelyet igyekszünk figyelembe venni a teljesítéskor.
A már lezárt vásárlásaid itt már nem fognak megjelenni, csak a még folyamatban lévők!

Fizetési módok

A megvásárláskor a termékek árát készpénzben, bankkártyával (személyesen vagy itt a webshopban online) vagy banki átutalással fizetheted ki. Készpénzes fizetés lehetséges személyes áruátvételnél is, és futáros házhozszállításnál is. Külön kiemeljük, hogy futáros házhozszállításnál nem tudsz bankkártyával fizetni!

Bankkártyás fizetés üzleteinkben és weboldalunkon is lehetséges, az elfogadott kártyatípusok: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, Visa V pay és China Union Pay (csak személyesen). A bankkártyás fizetésről bővebb tájékoztatás itt olvasható...

Átutalásos fizetés esetén e-mailben küldünk számlát (PDF formátumban), amely alapján az utalás indítható, és a bankszámlára beérkező teljes összeg esetén küldünk értesítést, hogy az áruátvétel megtörténhet, illetve házhozszállítás esetén ekkor indítjuk a csomagot. A papír alapú, lekönyvelhető számlát is ekkor adjuk át a termék(ek)kel együtt.
Banki átutalás alapvetően előre utalással lehetséges, utólagos fizetés csak egyéni elbírálás alapján lehetséges.

Termékárak

Mivel termékeink jelentős része egyedi megrendelések alapján, gyakran külföldről érkezik, az esetleges árfolyam- és szállítási költség ingadozása miatt nem oldható meg, hogy a webáruházban feltüntetett árak folyamatosan naprakészek legyenek, így azokat csak irányáraknak szánjuk, konkrét árajánlatnak nem minősülnek.
A vásárlás személyes (azaz nem automatikus) visszaigazolása előtt ellenőrizzük az aktuális árat, és ha az nem egyezik a weboldalon közölttel, ezt tudatjuk Veled. Ennek ismeretében megerősítheted rendelésedet, vagy visszamondhatod azt. Természetesen azt garantáljuk, hogy ha várni is kell a termék érkezésére, a fizetendő összeg nem lesz magasabb, mint az egyeztetéskor jelzett vételár. A webshopban található árak minden esetben tartalmazzák az ÁFA-t is, azaz bruttó árak.

Kedvezményes termékcsomag

Egyes készülékek adatlapján további, kedvezményesen megvásárolható kapcsolódó termékek kerülnek feltüntetésre. Ez azt a célt szolgálja, hogy a kiválasztott fő készülékhez (amely adatlapján állsz éppen) vásárolhass tartozék/kiegészítő jellegű további eszközt csökkentett áron. Ebből adódóan a kapcsolódó termékek kedvezményes ára önállóan nem érvényes, csak együtt csomagban vásárolva. Egy termékhez csak egyfajta további termék választható kedvezményes áron.
A kapcsolódó termékek korlátozott mennyiségben választhatóak a fő készülékhez, a maximális darabszámot feltüntettük – ez természetesen fő termékenkénti mennyiséget jelöl. A maximális kedvezményes mennyiség felett csak listaáron választhatsz további darabot, ezt a kapcsolódó termék saját adatlapján, újabb tétel kosárba helyezésével teheted meg. Ha a kapcsolódó termék beépítendő a fő termékbe (pl. merevlemez a NAS-ba), akkor ezt a telepítést ingyenes és automatikusan elvégezzük – ha csak nem kéred ennek ellenkezőjét a vásárlás megjegyzésében.


Szállítási határidő, raktárkészlet

Webáruházunk kínálatát igyekszünk folyamatosan bővíteni, a legújabb technikai újdonságokat mielőbb elérhetővé tenni vásárlóink számára. Rendszeresen lehet majd több olyan termékkel is találkozni az oldalon, amelyek csak kevesek számára lehet érdekes, viszont ezért idehaza feltehetőleg más nem is forgalmazza ezen készülékek nagy részét. A Lejátszó.hu hajlandó akár 1 darabos tételeket is Magyarországra importálni, hogy az egyedi igényeket is ki tudja elégíteni.

Raktárkészletünket igyekszünk folyamatosan bővíteni, de mivel termékeink egy részét nem tömegesen vásárolja a hazai közönség, ezért  nehéz kiszámítani, mikor mire és mekkora darabszámban van/lesz igény. Valamennyi listázott termékünk rendelhető, és általában legfeljebb néhány héten belül átvehető.
A webshopban a termék ára mellett a várható szállítási határidőt is feltüntetjük. Mivel azonban számos külföldi beszállítótól érkezik a legtöbb termékünk, kérjük azt is vedd figyelembe, hogy egyetlen terméket nem gazdaságos egy adott helyről rendelni, legalább néhány másik rendelést is össze kell, hogy várjunk, hogy a szállítási és banki költségeket meg lehessen osztani a vevőink között, és tarthassuk a jó árakat.

Természetesen, ha valaki hajlandó felárat fizetni, akkor soron kívül szállítunk neki, de áraink alapvetően úgy lettek kalkulálva, hogy nem csak az adott terméket hozzuk a külföldi partnertől. Bízunk benne, hogy ahogyan egyre többen megismerik a hálózati médialejátszás kényelmét és praktikusságát, rohamosan csökkenni fog a várakozási idő, amíg összegyűlik elegendő megrendelés az egyes külföldi importunkhoz, illetve látva a növekvő igényeket, egyre jobban tudni fogjuk, miből és mekkora mennyiséget érdemes raktároznunk. Addig is, sajnos lehetnek csúszások az előre jelzett szállítási határidőhöz képest – habár ennek elkerülése érdekében mi mindent megteszünk –, ezért ezeket csak becsült időpontként kezeljétek, és reklamációt nem fogadunk el a nem várt késedelem esetén. Amikor pontos érkezési dátumot tudunk (amit a szállítócég ad meg nekünk az úton lévő csomag leszállítása előtt pár nappal), akkor egy ÉV-HÓNAP-NAP formátumú dátum látható már a „Szállítás:” szó után. Ilyen esetben legfeljebb az időjárási körülmények miatt fordulhat elő 1–2 napos késés a szállító cégnél, a legtöbb esetben biztosra vehető a dátum, mint a hozzánk beérkezés napja. Mindez nem jelenti feltétlenül azt, hogy az adott napon átvehető az áru nálunk, vagy aznap futárhoz kerül: az esetleges előrendelések sorrendjében kapacitásunk szerint szolgáljuk ki a vevőket, és mindenkit értesítünk akkor, hogy jöhet a rendelésért, vagy futárhoz került az (tehát másnap megkapja). Így ha azt látod, hogy megérkezett egy adott termék, amit korábban rendeltél és vártál rá, tehát mostantól már raktáron van, kérünk, legyél türelemmel, és csak ha megkaptad az értesítést a rendszerünktől emailben, akkor gyere érte, illetve ha megkaptad az email/SMS értesítést a kiküldésről, akkor számíts a kézbesítésére másnap.

Abban az esetben, ha a megrendelés-visszaigazolásban a szállítási határidőnél konkrét dátum szerepel (itt mindig azt látod, amit a webshopban is láttál a rendelés leadásakor), akkor elméletileg max. 1–2 napos csúszásnál több nem történhet a szállításban, mivel ilyenkor a részünkre a szállítást végző cég becslése alapján került fel a konkrét nap a termék mellé, azaz az áru úton van már hozzánk, és a szállító ígérete szerint az adott nap folyamán megérkezik valamelyik raktárunkba. Mivel jelenleg két raktárunk van, és Te pl. budapesti átvételt kértél, de az adott szállítmányunk Szegedre érkezik, plusz 1–2 napot lehet, hogy várnod kell majd, amég irodáink között átszállítjuk a termékeket.

Ha a megrendelés-visszaigazolásban nem „2–3 nap”, „1–3 hét”, stb. intervallum szerepel, mint szállítási határidő, hanem pl. „január eleje”, „november vége”, stb. becslések, akkor az azt jelenti, hogy már kaptunk egy kb. szállítási dátumot a gyártótól, és a majdan érkező készlet erejéig ez látszik a webshopban. Ha rendelésed után akár azonnal már egy jóval távolabbi dátumot látsz a webshopban, az nem rád vonatkozik. Mindössze arról lehet szó, hogy az adott szállítmányban érkező összes készülék előre le lett foglalva a rendelések által, és mostantól már a következő szállítmányból rendelhetnek a vevők. Ha mégis jelentősen késik a gyártó az ígért szállítási dátumhoz képest, akkor értesítünk róla, hogy nem tartható a visszaigazolásban lévő határidő, és megkérdezzük, hogy kívánsz-e tovább várni az árura. Ha ilyen értesítést nem kapsz, nyugodt lehetsz, hogy a visszaigazolt dátum környékén megérkezik a rendelt áru hozzánk.


Szállítás, áruátvétel

Személyes átvétel:

A megrendelt (lefoglalt) termékeket személyesen az alábbi címeken vásárolhatod meg:

  • 6721, Szeged, József Attila sgt. 15. (nyitva: H–P, 8:30–16:30 óra között)
  • 1042, Budapest, József A. utca 102. III/6. (nyitva: H–P, 8:30–16:30 óra között)

Ha a megrendelt termék a webshopban van raktáron, még nem biztos hogy azonnal meg tudod vásárolni személyesen valamelyik üzletünkben, mert két raktárunk (Budapest és Szeged) között az esetleges átszállítás miatt lehet 1–3 nap várakozási idő. Ha a vásárláskor megjelölt helyre érkezett az áru, mindenképpen értesítünk Téged, addig is türelmed kérjük. Megrendelésedet automatikusan töröljük, ha a lefoglalt termékért 3 munkanapon belül nem jössz el – kivéve ha erről előre értesítesz minket.

Házhozszállítás:

Házhozszállítást a GLS futárszolgálattal szállítunk 1–2 munkanapon belül. A házhozszállítási költséget a vásárló fizeti, a pontos összeget az alábbiak szerint számíthatod ki előre, de a megrendelés leadása előtt is ki fogja írni a webshop:

Figyelem! A bruttó 88 888 Ft-ot elérő és meghaladó megrendelések kiszállítása belföldön díjmentes! Az akció visszavonásig tart.


Az akción kívüli szállítási díjak az alábbiak szerint kalkulálhatóak:

A házhozszállítás teljes díja 2 tételből áll:

  • kiszállítási díj
  • utánvételi díj

Az alábbi díjak bruttó összegek, az elsőt mindenképp fizetned kell, a második megspórolható előre utalással.

 

teljes súlykiszállítási díj
0–2 kg1270 Ft
2–5 kg1330 Ft
5–10 kg1430 Ft
10–15 kg1540 Ft
15–20 kg1640 Ft
20–25 kg1750 Ft
25–30 kg1860 Ft
30–40 kg3930 Ft

 

 

futárnak fizetendő összegutánvételi díj
1–19 999 Ft425 Ft
20 000–49 999 Ft530 Ft
50 000–88 887 Ft*640 Ft

* 88 888 Ft-tól a kiszállítás díjmentes a „Nekünk 8!” akció keretében.

A fenti táblázatokkal ki tudod számolni a megvásárolandó termékek házhozszállítási díját (bruttó árak), de a szállítás előtt is kapsz majd egy értesítést a pontos összegről. Ha segítségre lenne szükséged pl. a pontos súlykategória meghatározásában, lépj velünk kapcsolatba!

A sérülten érkezett áruról a szállítóval vetess fel jegyzőkönyvet, és ne vedd át a csomagot! Reklamációt kizárólag futárszolgálati jegyzőkönyvvel tudunk elfogadni sérülésre, hiányra vonatkozóan, ezért átvételkor még a futár jelenlétében ellenőrizd a csomag tartalmát!

Tipp: mivel a futárszolgálat 8–18 óra között szállít házhoz, érdemes esetleg a munkahelyedre kérni a szállítást, vagy olyan helyre, ahol biztosan át tudja valaki venni helyetted. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A megrendelés leadásakor kérhetsz pontos napot is a kézbesítés dátumaként, illetve a kézbesítés előtti munkanapon email értesítést küldünk az áru érkezéséről mi is, és a futárcég is, hogy számíthass a szállításra és átvételre. Utóbbi üzenetében találsz egy linket, amely segítségével módosítani tudod a következő munkanapi szállítási dátumot, ha szükséges. Ha az adatlapodon megadsz magyar mobilszámot (20, 30, 31 vagy 70-es körzet), akkor a rendelés elküldésekor bejelölheted, hogy a személyes áruátvétel lehetőségéről, illetve a csomag kiszállításáról előzetes SMS értesítést is kapj (díjmentes SMS, előző nap kapod majd).

Fontos:

  1. Mivel a csomagban utánvételes számlát találsz, de a futárnak készpénzben fizeted az árut, a futártól kapott átvételi elismervényt is őrizd meg (csatold a számlához, ha lekönyveled), igazolandó, hogy a futárcégen keresztül lett kiegyenlítve a számla.
  2. Ha azt szeretnéd, hogy a futár rád telefonáljon érkezés előtt, a megrendelés elküldésekor jelöld be a megfelelő opciót, és ezt az igényt továbbítjuk a futárszolgálat felé. A szolgáltatás díjköteles, az aktuális árát a megrendelés oldalán tüntetjük fel.



Garancia, szavatosság

Valamennyi termékünkre legalább 1 év jótállást vállalunk. Az adott termékre vonatkozó garanciális időt külön jelezzük annak adatlapján. Azon termékeink esetében, melyekhez külön garancialevelet mellékelünk, az azon feltüntetett szervizek bármelyikében javíttatható a készülék.
A garancia jegy nélküli áruk javítását/cseréjét a vásárlást igazoló számla bemutatása után a NEON Multimedia Kft. végzi. A hibás termékek Szegeden (6721 Szeged, József Attila sgt. 15.) illetve Budapesten (1042 Bp., József A. utca 102. III/6.) adhatóak le, ezen címekre küldhetőek vissza.
Fontos: Ha nem személyesen juttatja el a szakszervizekbe a hibásnak tartott terméket, minden esetben egyeztessen velük a csomagküldés előtt, ennek hiányában, előzmény nélkül érkező postai és egyéb csomagot nem tudunk átvenni! Utánvétes, portós csomagokat szintén nem tudunk átvenni. Azért is fontos az előzetes egyeztetés, mert gyakran telefonon, emailben, vagy a fórumon is meg tudjuk oldani a problémákat, melyek nem hardveres eredetűek!

Ha a vásárolt termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott, a vevő a javítás helyett kérheti a termék cseréjét. Ha a cserére nincs lehetőség (nincs raktáron azonos termék), a vásárló saját döntése szerint várhat annak érkezéséig, vagy kérheti a vételár visszafizetését, illetve az árkülönbözet elszámolása mellett más, neki megfelelő terméket választhat. Ez a háromnapos cseregarancia nem jelenti azonban a termék azonnali cseréjét, természetesen ilyenkor is meg kell várni a bevizsgálást, amely során kiderül, hogy valóban hibás-e az adott termék. Amennyiben hibás, akkor kérhető a vásárló a cserét a javítás helyett.

A garanciaidőn túli javításokat szervizpartnerünk, a Media-Doktor.hu végzi, forduljanak hozzájuk bizalommal, nagy tapasztalattal rendelkező szakemberek foglalkoznak a médialejátszók javításával.

A termékeinkre vállalt garancia mellett kellék- és termékszavatosságra jogszabályi kötelezettség is fennáll, melyről az alábbi dokumentumból tájékozódhatsz: link...


A vásárlás visszamondása, elállási jog, a termék visszavásárlása

A házhozszállítással rendelt termékeket a feladás napján legkésőbb 13 óráig lehet díjmentesen lemondani. Ezt követően a futárhoz került és nem átvett csomagok szállítási díját a megrendelő köteles kifizetni. A feladás napján emailben értesítünk arról, hogy aznap várhatóan – értsd: hacsak a futárral nem történik valami – feladásra kerül a csomag. Erről és egyéb, a rendelés állapotáról tájékoztató információkról a weboldalunkon profilodba belépve is tájékozódhatsz bármikor.

Magányszemély vásárlóink a fogyasztóvédelmi törvények értelmében 14 napon belül jogosultak akár indokolás nélkül is elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot vagy köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: NEON Multimedia Kft., 1042 Budapest, József Attila u. 102. III/6. Tel./fax: 1/2310-256, 1/2310-257, e-mail: info@lejatszo.hu. Ebből a célból felhasználhatod a letölthető elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is: link…

Határidőben gyakoroltad elállási/felmondási jogodat, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldted elállási/ felmondási nyilatkozatodat.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Te az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítés a vásárló által megadott bankszámlára utalással történik, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Téged semmilyen többletköltség nem terhel. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg sértetlenül vissza nem kaptuk a terméket.

Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Te viseled. Te kizárólag akkor vagy felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.


Kedvezmények vásárlóinknak

A Lejátszó.hu rendszeresen kínál különböző termékeket kedvezményes akciós áron, korlátozott ideig. Ezt az adott termék mellett minden esetben jelöljük. Az akciós jelzés az adott napon történő rendelésekre érvényes, napközben munkaidőben (8:30–16:30 óráig) általában nem szűnnek meg akcióink. Előfordulhat, hogy egy akciós termék elfogy napközben, de az akciós jelölés ebben az esetben is csak másnap reggelre kerül le a készülék adatlapjáról (mivel napközben azt nem frissítjük), ekkor természetesen már nem tudunk szállítani a kedvezőbb áron – ilyen esetben szíves megértésedet kérjük!

Állandó kedvezményünk, hogy ha összeszerelten használható termékeket egyszerre rendelsz (pl. médialejátszó, vagy NAS és hozzá való merevlemezek), akkor átadás előtt ingyenesen összeépítjük azokat, konfiguráljuk, telepítjük az esetleges gyári szoftvereket. Ha ezt a telepítést magad szeretnéd elvégezni, kérjük jelezd a megrendelés megjegyzés rovatában! Hasonlóan, azon készülékeinket, melyeknél a gyári szoftver (firmware) folyamatosan frissül, a megrendelés pillanatában legújabb szoftverrel megfrissítve adjuk át – ha csak nem kéri ennek ellenkezőjét a vásárló.


Kedvezmények viszonteladóknak

Viszonteladók kiszolgálására külön honlapot működtetünk ezen a webcímen: neon-multimedia.hu
Először olvasd el a Regisztráció oldalon feltételeinket, és ha elfogadhatóak Számodra, jelentkezz termékeink forgalmazására regisztrációddal.

Terméktámogatás

A Lejátszó.hu sok figyelmet szentel az eladott termékek támogatásának is. Ha a termékhez járt ún. regisztrációs kártya, akkor kövesd a kártyán írottakat, regisztrálj a termék márkaoldalán, és az egyedi kód megadásával elérheted majd a zárt cikkeket (útmutatók, segédletek, tippek), valamint a fórumot is teljesértékűen használhatod majd, azaz nem csak olvashatod, hanem írhatsz is hozzászólást, kérdezhetsz ha valamivel kapcsolatban elakadtál és segítségre szorulsz. A regisztrációs kártya nélkül eladott termékeinkhez a Lejátszó.hu fórumán nyújtunk terméktámogatást, kérdezz ott bátran! Figyelmedbe ajánljuk még Tudástár oldalunkat is, ahol további segítséget, ötleteket, információkat kaphatsz!

Adatkezelés

 

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelmére hozott AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint alakítottuk ki Adatkezelési Tájékoztatónkat, amelyet külön oldalon itt olvashat: Adatkezelési Tájékoztató.

Kapcsolódó oldalak, linkek:

Impresszum, on-line kapcsolatfelvétel
Regisztráció (vásárláshoz szükséges)
Hogyan vásárolj a Lejátszó.hu-n
Webshop

.. total-email-bookaszpem.istvan@stardust.hu